Sponser

Pelik Dgn Dinar Kelantan

Salam semua...

Mesti tgh seronok ni... Maklum la eman naik mencacak sampa 1092usd.. Mesti skrg tengah mencongak-congak nk jual emas masing-masing.

Tapi Pelik btl dgn website dinar kelantan... hari ni diorng xpublish harga.. dah la dl kontroversi dgn naikkan spread tanpa notis... har ni lak xda publish harga.. dah try buka web diorng dgn firefox and IE... Memang xda harga..

Pelik2.. mcm tak telus jer pengeluar dinar kelantan..

ni bukti yg buka melalui IE...


4 comments:

Ust.amin berkata...

salam nak tanya saya dah ada dinar tetapi masih dok fikir dekat sapa kita boleh jual dinar bila dia naik mendadak nanti selain jual kepada publicdinar, ada tak syarikat lain?

Taufik berkata...

bole jual kt agent PG... klu jual kt tenpat lain pn bole... tp mungkin xdpt la harga mcm buying price y PD papar...

semezer berkata...

maybe dia memang nakkan semua pemilik mas dinar tak jual dinar..koz tu lah matlamat pelopor dinar...kan gitu..???nak jadikan dinar sebagai matawang islam..kalu jual..tak capai lah hasrat tu..

Taufik berkata...

tp... klu pengeluar dinar kelantan tanpa sebab y sepatutnya bt mcm 2... mungkin menyebabkn penyimpan dinar kelantan akan beralih ke arah arah lain...

Catat Ulasan